Help Centrum

Omdat we Deal Party zijn, en iedere deal is een feestje!

Wat fijn voor je! De deals bij Deal Party worden aangeboden door verschillende leveranciers. Wij hebben geen controle over waar en voor welke prijs deze leveranciers nog meer hun producten aanbieden.

Deze vraag is maar door één iemand gesteld, maar wel zo vaak dat hij in de veelgestelde vragen is beland. Excuus voor het ongemak!

Antwoord op de vraag: Geen idee, dat heeft de leverancier er niet bij vermeldt.

Geen probleem, kan gebeuren!

Gebruik het formulier in ons Help Centrum om deze alsnog door te geven. Geef hierbij de volgende informatie op:

  1. Je naam
  2. Je ordernummer
  3. Het correcte huisnummer

Je kan bij ons afrekenen met veel verschillende betaalmethodes, bijvoorbeeld:

  • CreditCard
  • iDeal
  • Bancontact
  • Google Pay
  • Apple Pay

We zien dit af en toe gebeuren en vaak om één van de volgende drie redenen:

  1. Iemand voert (per ongeluk) een verkeer e-mailadres in of maakt een typfout.
  2. De email is in de spam map terecht gekomen.
  3. Het systeem heeft gefaald om te doen wat het zou moeten doen.

Dit probleem is gemakkelijk op te lossen met de volgende stappen:

  1. Kijk eerst in je spam map.
  2. Staat de mail hier niet? Verstuur dan via ons Help Centrum de volgende informatie:
  • De naam die je hebt opgegeven tijdens je bestelling
  • Het e-mailadres dat je hebt gebruikt tijdens je bestelling
  • Datum (en als mogelijk de tijd) van je bestelling
  • Bestelde product(en)

Hierop zullen we (na eventueel aanpassen van je e-mailadres) de orderbevestiging opnieuw versturen.

Iedere bestelling krijgt een orderbevestiging per mail verzonden, wij hanteren dezelfde mail ook als factuur. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, verwijzen we je graag door naar de vraag hierover in ons Help Centrum.

Mocht je graag een BTW factuur hebben omdat je één van onze B2C producten als bedrijfskosten wil opvoeren, kun je de op dat moment geldende BTW voor de desbetreffende productcategorie uitrekenen op het besteede bedrag.

Doordat de bestellingen worden vervuld door verschillende leveranciers, is het helaas niet mogelijk om een Track&Trace code te leveren. Doorgaans hanteren wij ook om deze reden een gemiddelde levertijd van twee tot vier weken. Heb je na 5 weken nog steeds je bestelling niet ontvangen, neem dan via ons Help Centrum contact hier over op.

Omdat wij met verschillende leveranciers samen werken en zij de uiteindelijke levering doen, kunnen wij helaas geen exacte levertijd garanderen. Zoals op iedere productpagina en op de pagina over bezorgen te lezen is, is de gemiddelde levertijd voor veel producten twee tot vier weken. Wees gerust, in veel gevallen is dit vele malen korter!

Zoals je op iedere productpagina en op onze pagina over bezorging kunt lezen, bedraagt de gemiddelde bezorgtijd twee tot vier weken. Heb je jouw bestelling langer dan 5 weken geleden geplaatst maar deze nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op via het formulier in ons Help Centrum.

Let op: wanneer jouw bestelling korter dan 4 weken geleden geplaatst is, wordt je bericht niet in behandeling genomen.

Helaas wil het nog wel eens voorkomen dat PostNL of BPost een bestelling kwijt raakt. We betreuren dit ten zeerste en willen je graag helpen dit op te lossen.

Staat er in het systeem van de leverancier dat de bestelling 60 dagen na het plaatsen nog steeds 'onderweg' is, beschouwen we deze als verloren. Hierop zal je het volledige aankoopbedrag terugstort krijgen via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode.

Wanneer het pakketje wordt bezorgd bij één van de buren of het postkantoor, beschouwen wij het pakketje als afgeleverd. Dat status in het systeem van de desbetreffende leverancier (PostNL, BPost, enz.) is hier in leidend.

Bij het postkantoor heb je doorgaans 14 dagen de tijd om het pakketje op te halen voordat dit wordt teruggezonden naar de verzendende partij. Wanneer je het pakketje niet op tijd ophaalt, beschouwen we jouw pakketje als 'normale' retour verzonden en worden eventuele retourkosten op jouw restitutie in mindering gebracht.

Nee, helaas kan je je bestelling nadat je deze hebt afgerekend niet meer annuleren. Dit komt omdat wij met verschillende leveranciers werken die zich vaak in andere tijdzones bevinden. Uiteraard mag je altijd binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van reden je bestelling retourneren. Voor meer informatie over retourneren kan je terecht in ons Help Centrum of een kijkje nemen op de pagina over retourneren.

Zoals op iedere productpagina en op onze pagina over bezorging al is aangegeven, hanteren wij een gemiddelde levertijd van twee tot vier weken. In veel gevallen is deze gelukkig korter!

In sommige gevallen kan het zo zijn dat deze gemiddelde tijd ver overschreden wordt. Als na meer dan 60 dagen na het plaatsen van je bestelling, deze volgens het systeem van de leverancier nog niet de bestemming heeft bereikt, beschouwen we deze als 'verloren in de post'. Hierop zal je je volledige aankoopbedrag terug krijgen via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode.

Wanneer je jouw bestelling minder dan 14 dagen geleden ontvangen hebt, en nog niet in gebruik genomen hebt, kan je deze zonder opgaaf van reden gemakkelijk aan ons retourneren. Voor meer informatie over hoe je dit doet en welke producten uitgesloten zijn van ons retourbeleid, verwijzen we je graag door naar onze pagina over retourneren.

Ten eerste, wat vervelend om te horen dat het product de overtocht niet heeft overleefd! Uiteraard gaan we zorgen voor een zo goed mogelijke afhandeling.

Om te beginnen willen we je vragen via ons Help Centrum een bericht te sturen, vermeld hierbij dat je een defect of incompleet product hebt ontvangen en vergeet niet je ordernummer mee te sturen!

Hierop zullen we je vragen een foto/filmpje te delen van het kapotte product. Wanneer onze retourafdeling ook constateert dat het om een defect product gaat, heb je twee opties.

  1. We sturen kosteloos een vervangend product naar je op.
  2. Je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode.

Je kan bij je aanvraag ook direct aangeven welke van de twee opties je zou willen gebruiken.