Help Centrum
Omdat we Deal Party zijn, en iedere deal is een feestje!
Wat fijn voor je! De deals bij Deal Party worden aangeboden door verschillende leveranciers. Wij hebben geen controle over waar en voor welke prijs deze leveranciers nog meer hun producten aanbieden.
Deze vraag is maar door één iemand gesteld, maar wel zo vaak dat hij in de veelgestelde vragen is beland. Excuus voor het ongemak!
Antwoord op de vraag: Geen idee, dat heeft de leverancier er niet bij vermeldt.
Geen probleem, kan gebeuren!
Gebruik het formulier voor verkeerd adres in ons Help Centrum om deze alsnog door te geven. Geef hierbij de volgende informatie op:
- Je naam
- Je email
- Je ordernummer
- Het correcte adres
Je kan bij ons afrekenen met veel verschillende betaalmethodes, bijvoorbeeld:
- CreditCard
- iDeal
- Bancontact
- Google Pay
- Apple Pay
We zien dit af en toe gebeuren en vaak om één van de volgende drie redenen:
- Iemand voert (per ongeluk) een verkeer e-mailadres in of maakt een typfout.
- De email is in de spam map terecht gekomen.
- Het systeem heeft gefaald om te doen wat het zou moeten doen.
Dit probleem is gemakkelijk op te lossen met de volgende stappen:
- Kijk eerst in je spam map.
- Staat de email hier niet? Gebruik dan het formulier voor geen email ontvangen in ons Help Centrum.
Geef hier de volgende informatie aan ons door:
- De naam die je hebt opgegeven tijdens je bestelling
- Het e-mailadres dat je hebt gebruikt tijdens je bestelling
- Datum (en als mogelijk de tijd) van je bestelling
- Bestelde product(en)
Hierop zullen we (na eventueel aanpassen van je e-mailadres) de orderbevestiging opnieuw versturen.
Iedere bestelling krijgt een orderbevestiging per mail verzonden, wij hanteren dezelfde mail ook als factuur. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, verwijzen we je graag door naar de vraag hierover in ons Help Centrum.
Mocht je graag een BTW factuur hebben omdat je één van onze B2C producten als bedrijfskosten wil opvoeren, kun je de op dat moment geldende BTW voor de desbetreffende productcategorie uitrekenen op het door jou besteede bedrag.
Doordat de bestellingen worden vervuld door verschillende leveranciers, is het helaas niet mogelijk om een Track&Trace code te leveren. Doorgaans hanteren wij ook om deze reden een gemiddelde levertijd van twee tot vier weken. Heb je na 5 weken nog steeds je bestelling niet ontvangen, kijk dan bij de desbetreffende vraag in ons Help Centrum.
Omdat wij met verschillende leveranciers samen werken en zij de uiteindelijke levering doen, kunnen wij helaas geen exacte levertijd garanderen. Zoals op iedere productpagina en op de pagina over bezorgen te lezen is, is de gemiddelde levertijd voor veel producten twee tot vier weken. Wees gerust, in veel gevallen is dit vele malen korter!
Zoals je op iedere productpagina en op onze pagina over bezorging kunt lezen, bedraagt de gemiddelde bezorgtijd twee tot vier weken. Bekijk de huidige status van je order op de 'order status pagina'. Deze vind je in de order bevestigingsmail die je bij het plaatsen van de bestelling ontvangen hebt.
Helaas wil het nog wel eens voorkomen dat PostNL of BPost een bestelling kwijt raakt en op 'bezorgd' zet. We betreuren dit ten zeerste en willen je graag helpen dit op te lossen.
Staat er in het systeem van de leverancier dat de bestelling 60 dagen na het plaatsen nog steeds 'onderweg' is, beschouwen we deze als verloren.
Neem hiervoor contact op via het formulier voor kwijtgeraakte producten.
Wanneer het pakketje wordt bezorgd bij één van de buren of het postkantoor, beschouwen wij het pakketje als afgeleverd. Dat status in het systeem van de desbetreffende leverancier (PostNL, BPost, enz.) is hier in leidend.
Bij het postkantoor heb je doorgaans 14 dagen de tijd om het pakketje op te halen voordat dit wordt teruggezonden naar de verzendende partij. Wanneer je het pakketje niet op tijd ophaalt, beschouwen we jouw pakketje als 'normale' retour verzonden en worden eventuele retourkosten op jouw restitutie in mindering gebracht.
Neem hiervoor contact op via het formulier voor niet ontvangen producten.
Let op: wanneer jouw bestelling korter dan 4 weken geleden geplaatst is, wordt je bericht niet in behandeling genomen.
Zoals je op iedere productpagina en op onze pagina over bezorging kunt lezen, bedraagt de gemiddelde bezorgtijd twee tot vier weken. Heb je jouw bestelling langer dan 5 weken geleden geplaatst maar deze nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op via het formulier voor niet ontvangen producten.
Let op: wanneer jouw bestelling korter dan 4 weken geleden geplaatst is, wordt je bericht niet in behandeling genomen.
Voor 99% van alle bestellingen wordt PostNL gebruikt als 'last mile carrier'. Dit betekend dat PostNL jouw bestelling van het laatste depot naar je voordeur brengt.
Staat er bij jouw barcode dat de zending niet gevonden is? Dan is de bestelling wel onderweg maar nog niet in bezit van PostNL. Wacht de aangegeven 2 tot 4 weken tot dit wel het geval is.
Voor onze Belgische klanten, jullie 'last mile carrier' is Bpost. Om de zending te volgen vul je de tracking code in op de website van Bpost.
Nee, helaas kan je je bestelling nadat je deze hebt afgerekend niet meer annuleren. Dit komt omdat wij met verschillende leveranciers werken die zich vaak in andere tijdzones bevinden. Uiteraard mag je altijd binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van reden je bestelling retourneren. Voor meer informatie over retourneren kun je terecht in ons Help Centrum bij 'Retourneren' of een kijkje nemen op de pagina over retourneren.
Zoals op iedere productpagina en op onze pagina over bezorging al is aangegeven, hanteren wij een gemiddelde levertijd van twee tot vier weken. In veel gevallen is deze gelukkig korter!
In sommige gevallen kan het zo zijn dat deze gemiddelde tijd ver overschreden wordt. Als na meer dan 60 dagen na het plaatsen van je bestelling, deze volgens het systeem van de leverancier nog niet de bestemming heeft bereikt, beschouwen we deze als 'verloren in de post'.
Check de status van je bestelling op deze pagina.
Wanneer je jouw bestelling minder dan 14 dagen geleden ontvangen hebt, en nog niet in gebruik genomen hebt, kun je deze zonder opgaaf van reden gemakkelijk aan ons retourneren. Voor meer informatie over hoe je dit doet en welke producten uitgesloten zijn van ons retourbeleid, verwijzen we je graag door naar onze pagina over retourneren.
Gebruik vervolgens het formulier voor retourneren in ons Help Centrum.
Ten eerste, wat vervelend om te horen dat het product de overtocht niet heeft overleefd! Uiteraard gaan we zorgen voor een zo goed mogelijke afhandeling.
Om te beginnen willen we je vragen via ons Help Centrum een bericht te sturen, vermeld hierbij dat je een defect of incompleet product hebt ontvangen en vergeet niet je ordernummer mee te sturen!
Vergeet niet om ook een foto/filmpje te delen van het kapotte product. Wanneer onze retourafdeling ook constateert dat het om een defect product gaat, heb je twee opties.
- We sturen kosteloos een vervangend product naar je op.
- Restitutie aankoopbedrag.
Je vindt het formulier voor beschadigd ontvangen producten in ons Help Centrum.
Wat vervelend dat je het verkeerde product hebt ontvangen! Uiteraard willen we je zo snel mogelijk het juist product opsturen. Gebruik het formulier voor verkeerde product ontvangen in ons Help Centrum.
We geven je hierbij ook direct twee keuzes:
- We sturen kosteloos een vervangend product naar je op.
- Restitutie aankoopbedrag.
Zou je graag een vraag willen toevoegen aan dit Help Centrum omdat die er nog niet in staat? Gebruik dan het formulier voor vragen toevoegen. En wie weet zie jij jouw vraag straks wel terug in dit Help Centrum!